Dålig på löften va ;)



Sa ju att ja skulle va tillbaka för några dagar sen men datan hos mamma eju cepad.

lite uppdatering om va som har hänt:

Igår: Va ja i stan me min mamma och Isabelle (kompis) så vi shoppade lite och sen så åt vi italienskt me min moster o hennes kille.

Idag: har ja varit me Isabelle igen, hon sov här (: sen va vi på 5 års kalas.

Men ja hade d skitbra me min pappa på båtluffningen (: ja kan lägga upp några bilder









Cyklade cirka 2mil :D 

Klätterapa :D

Första nattens tältplats 

Världens godaste mat!!! :D

Min pappa


Våran egen badplats, där ja somna i en timme och världens snyggaste shortsbränna B)

Orkar inte berätta om allt mysigt ja har gjort men bilderna kanske hjälper :D

See ya (:

Btw glömde berätta d viktigaste, min lillkusin o morbror e här i en vecka nu (: har inte träffat dom på jättelänge för att dom bor i göteborg /:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback