Såå... ja pratade me facebook :D


Och fb sa till mig att 160 pers älskar mig och ja kommer va smal om 10 år och så börjar en av dom 160 som älskar mig på A.... hmmm :D Ja d va ju skönt att höra ;)
Meh man kan ju tro va man vill men ja litar på fb ;D

Hahah kollar på en askul film på fyran,den heter "titta han snackar" och den handlar om en pratande bebis xD han e jättekul :D

Ska väl ta och gå o lägga mig nu men (:
Men ni får komentera lite mer så ja har lite fler bloggar att läsa (:


Awww hittade massa bilder från typ 2007 :D look at this ;D
 Måste erkänna att ja va rätt söt när ja va liten, håret va inte lika slitet då heller ;)

 Bror♥

 Såå söt Kusin!!

 Såå söt kusin igen!! (:
Och igen gamla!!! bilder (:

Godnatt alla :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback