Inge bättre för mig


Bästa saken som händer i vinter: SKIDOR!!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeans
Längd: 168-169 cm :P
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött & utråkad
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtor, majs och paprika  
Kläder just nu: Klänning
Vad sa du senast: hejdå

Spelar du nåt instrument: Nepp
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vilket namn tycker du är finast:  vet inte "/
Bio eller promenad: Bio !
Är du kittlig: ehh jaa!?
Största svaghet: Har svårt att säga ifrån
Det här är jag bra på: Skratta!!
Bästa bok? Trasig
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ohh ja!! (måste bara övertala pappa)
Stökigt eller välstädat? Helst välstädat :P
Gillar du att sjunga? För mig själv ;)
Anser du att du är stark: Haha, såklart ;p 
Kaffe, te eller inget: te
Har du en besatthet? Musik!!!
Vem är din bästa vän? ISA
Civilstatus: singel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback