Blir nog sista inlägget idag.


Ja ska ju åka till grövelsjön o vandra imornn och en vecka framåt

Men ja har ju fått höra att ja kan bli dagens blogg, så ja ska verkligen försöka få in iaf ett inlägg imornn (:

Har precis packat klart min 12 kilos ryggsäck som ja ska bära runt i evigheter ;)
Hahahha ja och min familj e tjockisar, vi har me oss 11 kilo mat tror ja :P
Men min pappa måste va typ starkast i världen, hans ryggsäck väger 27 kilo :O

 Hahah min packning ;) ursäkta min mobilkamera ;P

Och nu efter många försök att få ner allt, TADA!!! Min ryggsäck va lite biffig den me ;)


Jag idag (lägg märke till min otroligt pimpade mobil ;O )
 ( och hihih ja kanske e väldigt ego men ja har slutat bita på naglarna äntligen, så kolla ja kan ha nagellack :D )

C U later ;)

Btw när ja kommer hem så ska ja fixa så att d står rätt namn i headern ( va ett grymt stort mistag ) ;P Ja heter honneybee.blogg.se inte evelinord.blogg.se :P
                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Svar: Så lite så<33

2010-08-01 @ 18:20:27
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback